"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша  білім бөлімі Талкара ауылының негізгі орта мектебі"коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Талкара" отдела образования  по Аккольскому району управления образования Акмолинской области

Телефон доверия 111

Республиканский телефон 903152


СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналарға балалардағы танымдық белсенділікті дамыту бойынша ұсыныстар

Ата-аналарға арналған танымдық қызметті дамыту бойынша балалардың

Дамыту естумен қабылдау көмегімен дидактикалық ойындар.

Жиі ауыстыруға қызметінің нысандары.

Пайдалану сабақ барысында ойын элементтері.

Үйрету проговаривать нұсқаулық бірнеше рет.

Жиі бақылауға және талқылауға балалармен балалардың көріп-естігендерін мен көргендері.

Үйрету саналы түрде жіберуге назар белгілі бір заттар мен құбылыстар.

Үйрету басқаруға вниманием сәйкес мақсаты.

Үйрету сосредоточиваться қызметіне табандылық, өзінің назарын, оған алаңдамай.

Дамыту үшін көңіл пайдалана ойын ережелері мен драматизация ойындары.

 

Дамуына арналған ойындар мен жаттығулар балалардың назарын

"Иә" және "жоқ айтуға болмайды, қара ақ бойынша жүк тасымалдары емес". Ересек құқық балаға сұрақтар. Бала оларға жауап, бұл ретте тиіс атауға тыйым салынған түсті және сөйлеу сөздер "иә" және "жоқ".

Түрлі ойын-жұмбақтар.

Жұмбақтар.

"Айырмашылығын тап". Бала салыстырып, екі ұқсас суреттер.

"Тап екі бірдей затты".

"Абай бол". Орындау, гимнастикалық жаттығуларды ауызша командасы.

"Сиқырлы сөз". Ересек көрсетеді жаттығулар, ал бала оларды қайталайды жағдайда ғана, егер ересек дейді: "Пожалуйста!".

"Онда не болды?". Бала есте сақтайды заттар үстелде, содан кейін көліктің тіркеу құжаттары. Ересек передвигает заттар, ал бала көрсетеді, бұл өзгерді.

"Ата, не көрдің". Бала 1 мин тиіс деп атауға болады заттар тұрған бөлмеде.

Ата-аналарға дамыту, жад, балалар

 

Білуді дамыту, еркін түрде шақыруға қажетті естеліктер.

Үйрету еске алып, оқиғаның бірізділігі.

Қолдануға үйрету, есте сақтау кезінде мнемотехнические тәсілдері.

Үйрету қайталауға, ұғыну, байланыстыру материал мақсатында есте сақтау, пайдалану кезінде байланыс припоминании.

Ықпал меңгеру қабілетіне пайдалану үшін есте сақтаудың қосалқы құралдары.

 

Дамуына арналған ойындар мен жаттығулар, жад, балалар

"Есіңде сақта заттар". Үйрету есте және ойнатуға болады ақпарат.

"Детектив". Дамыту, өз бетімен есте сақтау; бала 5 минут ішінде қарайды және 15 сурет, содан кейін суреттерді алып тастауда; бала деп атауға суреттер, олар есінде.

"Пирамида". Дамыту кратковременную механикалық жады. Ересек атайды балаға алдымен бір сөз, бала бірден оны қайталау; содан кейін ересек деп атайды екі сөздер, бала оларды қайталайды; содан кейін ересек деп атайды үш сөздер, бала қайталайды және т. б.

"Сен көрген в отпуске?" Ересек құқық балаға мәселелері туралы демалыста болған оқиғалар.

"Із кесуші". Ересек көрсетеді балаға ойыншық деп қазір оның спрячет бөлмеде; бала көліктің тіркеу құжаттары немесе шығады; ересек прячет ойыншық, ал бала оны табу.

"Сен ел көрсетіледі?". Бала мөлшерінен аспауы, бұл ел.

"Киім-кешек". Бала еске түсіру, қандай тәртіппен ол надевал киім заттары таңертең.

"Бұл қапта?" Ересек баланың көзінше кладет қапқа әр түрлі заттар; бала тұжырымдарынан жатыр қапта.

"Қысқа әңгіме". Ересек оқиды қысқа әңгіме, содан кейін бала пересказывает.

"Менің қазақстаным келген таяқшалар". Ересек выкладывает фигурку, немесе суретті көрсетеді үлгісі. Бала есте сақтайды және еске выкладывает осындай.

Ата-аналарға дамыту бойынша қабылдау балалар

 

Үйрету заттар сезіледі.

Білуін қалыптастыру белгілер мәні.

Сәйкестендіруге үйрету заттарды көлемі бойынша.

Үйрету тәсілдері распознающего бақылау.

Дамыту, бақылаушылық; үйрету мұқият және дәйекті түрде қарауға зат немесе құбылыс.

Қалыптастыра білу, бөліктерден құралған бүтін.

Ажырата негізгі белгілері әр түрлі вариациялары.

Бекіту кеңістікті ұсыну бойынша суретте: сол жақта, оң жақта, жоғарыда, төменде, алдында, артында, арасында.

Дамуына ықпал талдай тұрғысында бөлу, онда ұсақ бөлшектер.

 

Дамуына арналған ойындар мен жаттығулар қабылдау балалар

 

"Теріс". Айналдыра шеңбер, үшбұрыш, шаршы, кез-келген сурет.

"Звезды в небе". Сәйкестендіруі схемалық бейнесі созвездий "Қыран", "Аққу" көркем.

Біл "нысаны". Білуге, айналадағы заттардың пішінін, геометриялық фигуралар.

"Айырмашылығын тап". Үйрету табуға айырмашылықтары бар ұқсас заттар.

"Башня" және "построй өсу". Салу заттарды бірқатар тиісінше олардың биіктігі.

"Сложи суретті". Жасау олардың бөліктерін тұтас суретті.

"Не туралы сөйлеймін?" Ересек сипаттайды қандай да бір зат, ал бала тап, қай мәнде айтылып отыр.

"Қандай?" Ересек атайды, ал бала атайды, оның белгілері.

Дамыту бойынша ұсыныстар ойлау балаларда

 

Үйрету құрайтын топты жекелеген заттар.

Үйрету бөлетін заттарды тағайындау және өзіне тән белгілері.

Үйрету жіктеуге заттар және қорытуға, оларды белгілеріне қарай немесе тағайындау.

Үйрету, мағынасын түсініп әдеби туындылар; жаңғырта дұрыс ретпен мәтіннің мазмұны арқылы мәселелерді шешу.

Сәйкестендіруге үйрету схемалық бейнесі нақты заттармен.

Дамыту, тез ойлау қабілеттерін дидактикалық ойындар арқылы.

Үйрету, сұрақтарға жауап беру, не умозаключения.

Ойлау қабілетін дамыту, пайдалана отырып, ертегі, мақал-мәтел, метафоралар, бейнелі салыстыру.

 

Дамуына арналған ойындар мен жаттығулар балалардың ойлау

 

"Разложи суреттер". Үйрету ескеру оқиғаның бірізділігі.

"Закончи" деген сөз. Үйрету аяқтауға сөз, бастауыш слогу.

Тап "артық зат", "Тап қатарында мүмкіндігі артық нысандарды фигураны". Үйрету жіктеуге заттарды белгілері мен мақсаты.

"Шығармашылық". Балаға көрсетеді заттар жоқ, белгілі бір мақсаттағы; бала ойлап, қалай пайдалануға болады, бұл пән.

"Антоним". Балаға деп атайды деген сөз, ал ол атауға қарама-қарсы мағынасы бойынша. Мысалы: "ауыр – жеңіл", "күшті – әлсіз", "қатты – жұмсақ" және т. б.

"Лото", "Домино", мозаика, конструкторлар.

Жұмбақтар.

Жаңартылған күні: 25.11.2022 12:00
Құрылған күні: 25.11.2022 12:00

Текст